Dag 1 De heenreis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Margot Pessers - WaarBenJij.nu Dag 1 De heenreis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Margot Pessers - WaarBenJij.nu

Dag 1 De heenreis

Blijf op de hoogte en volg Margot

13 Juli 2017 | Nederland, Amsterdam

De een kampt met een flinke oogontsteking, de ander kan maar geen punt zetten achter het werk. Maar toch wordt het 12 juli......

Met de trein naar Schiphol blijkt helemaal niet verkeerd, best relaxed zelfs. Alleen is drie uur voor vertrek aanwezig zijn op een rustige dag op Schiphol toch wel lang.

Swiss Air, een aanrader! Qua comfort een totaal ander niveau dan de prijsvechters waar wij Nederlanders graag mee vliegen. Maar één uurtje vliegen tot Zurich, maar er wordt niet beknibbeld op de verzorging. Heerlijk Movenpick-ijs, drinken en chocola van Lindt.
Ook vliegveld Zurich is een lust voor het oog. Modern, mooi, veel blingbling-winkels en dure merken. Het enige minpuntje is het ontbreken van enig wifi-netwerk.
Met een skymetro worden we naar onze gate gebracht, ook een leuke ervaring. Met een Boeing 777 vervolgen we de reis. Net als in de kleinere airbus ook hier weer alles op en top. Met ieder een eigen device, gratis. Volop koffie, thee, frisdrank, bier en wijn. Ook gratis. Een viergangen maaltijd en uitgebreid ontbijt. Jazeker, ook gratis.

We overbruggen de bijna 10.000 km binnen tien uur en arriveren rond 9.15 uur op Bangkok Airport, voor ons gevoel is het dan pas 4.15!! Maar we zijn er, veel om naar uit te kijken.
De groep bij elkaar krijgen neemt nog wel even tijd in beslag, maar om kwart voor 11 lokale tijd kunnen we dan eindelijk op weg naar ons hotel.