Dag 11 - Cha-Am / Hua Hin - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Margot Pessers - WaarBenJij.nu Dag 11 - Cha-Am / Hua Hin - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Margot Pessers - WaarBenJij.nu

Dag 11 - Cha-Am / Hua Hin

Blijf op de hoogte en volg Margot

22 Juli 2017 | Thailand, Cha-am

Dat was een vette ervaring!! Vanaf half 8 kwam het treinpersoneel de stoelen ombouwen tot bedden. Heel comfortabel, compleet met hoofdkussens, lakens, dekens en gordijntjes. Wij waren rond half 9 aan de beurt en al snel lagen we in onze mandjes. We dachten de volgende dag helemaal brak te zijn maar eerlijk gezegd hebben we gewoon heel goed kunnen slapen. Om half zes werden we gewekt en een half uur later arriveerden we in Bangkok. Daar wachtte ons een heel uitgebreid ontbijtbuffet, waarna we ons wat konden opknappen.

Vandaar met de bus naar Cha-Am, zo'n 2,5 uur rijden.
Na de zware bewolking, en toch wel zeer regelmatige regenval in het noorden, was het een verrassing te zien dat het ineens veel minder bewolkt was. Sterker nog, hoe verder we naar het zuiden reden, hoe meer de zon scheen!
Helaas, tegen de tijd dat we ingecheckt en geluncht hadden en ons op een bedje aan het zwembad hadden geinstalleerd nam de bewolking weer snel toe en viel er weer regelmatig een buitje. Misschien morgen beter.

We verkennen de omgeving van het resort, een waar paradijsje vol met palmen en mangobomen, en houden het verder rustig. 'S avonds met twee andere families lekker gegeten in een lokaal visrestaurantje.
Morgen gaat de wekker weer om 6 uur af.....